T.O.P. Compleet verkoopprogramma

Hét programma voor advies- en relatiegericht verkopen

 

Heb je interesse in een uniek T.O.P. programma om je relatie met klanten te verbeteren en je verkoopresultaten te verhogen?

Commercium biedt jouw het unieke T.O.P programma dat perfect aansluit bij het nieuwe verkopen. Jouw rol als adviseur& verkoper staat centraal. Je leert hoe je je   presenteert als een professionele  gesprekspartner voor de mondige klant. Je ontwikkeld vaardigheden om van een klant een loyale klant te maken. En je verhoogt je verkoopresultaten zonder te pushen.

Geen standaard verkooptraining maar een persoonlijke, complete ontwikkeling die er voor zorgt dat je een topverkoper wordt. Je ontdekt waar je persoonlijke kracht ligt. Je haalt het beste uit jezelf en/of  je mensen naar boven en ruimt belemmerende factoren op.

 

“Je leert adviseren en verkopen zoals TOP verkopers en adviseurs dat doen!”

commercium-groep-klein

Met 20 jaar ervaring heeft Commercium bewezen dat de aanpak en methoden van de T.O.P. programma’s duurzaam zijn en hoge resultaten oplevert. Met de persoonlijke benadering werken we aan gedrag, attitude kennis van je aanbod, vaardigheden en technieken.

Wanneer is het T.O.P. programma aan te bevelen?

  • Als je je adviesgesprekken wilt verbeteren
  • Bij het verhogen van je verkoopresultaten
  • Je persoonlijk imago wilt versterken
  • De presentatie beter wilt afstemmen op de klantbehoefte
  • Meer inzicht wil krijgen in het gedrag van klanten
  • Wanneer je je advies- & verkoopvaardigheden op peil wilt houden

Wat  zijn de voordelen?

  • Eigen tijd indelen met het online thuisprogramma
  • Ontspannen sfeer en echt teamwork
  • Persoonlijke aandacht en geduld
  • Begrijpelijk en duurzaam materiaal
  • Veel afwisseling en leuke praktijkopdrachten
  • Regelmatige herhaling  voor langdurig resultaat
  • Ervaringsleren toegespitst op de persoonlijke aandachtspunten.

Wat kan je verwachten?

  • Een begeleider met expertise in klantencontact en verkoop
  • Persoonlijke begeleiding op maat
  • Actieve samenwerking in een klein team
  • Een hoger verkoopresultaat
  • Meer klantenbinding
  • Persoonlijke groei
TypeAantal sessiesLooptijd (maanden)Termijnbedrag (per maand)Extra coachingsessie (individueel)
Compleet programma68€ 175,00€ 175,00
+instapprogramma810€ 175,00€ 175,00
+Brainclick persoonlijkheidstest, rapport en individueel consult710€ 175,00€ 175,00

De aanpak van de praktijktrainingen

Samen met een professionele trainer ga je technieken en vaardigheden trainen met een  groep, team of individueel.  Na een korte uitleg van het onderwerp gaan we actief aan de slag met de oefeningen en opdrachten. Door het werken in een team leer je ook veel van anderen en het is echt leuk om te doen. We werken met voorbeelden en situaties uit de praktijk. En natuurlijk mag je zelf ook punten inbrengen. Na de praktijktraining ontvang je een opdracht zodat je kunt oefenen in de praktijk. De resultaten en de aanbevelingen van de training ontvang je in je mailbox.

Klik hier voor de AGENDA, waar je de data en tijden van de volgende praktijktrainingen kunt vinden.

De Verkoopschool - Commercium
Commercium Bedrijfsadvies

Overzicht van de praktijktrainingen

Een waardevolle training voor iedereen die zich zelfverzekerd wil presenteren aan de klant. In training 1 behandelen we de verkoopsituatie waarin jouw rol als verkoper belangrijk is. Hoe kom je zelfverzekerd over op de klant en hoe speel je goed in op het gedrag van de klant? Bekijk de pdf voor meer informatie.

Een zinvolle training om je communicatievaardigheden te verbeteren. In training 2 gaan we actief aan de slag met de communicatievaardigheden. We besteden aandacht aan de rol van lichaamstaal, het afstemmen op de klant, een goede interactie met de klant en we oefenen met vragen stellen om de behoefte van klanten te achterhalen.

Een belangrijke training voor iedereen die zijn gesprekken met klanten wil verbeteren. In training 3 gaan we doelgericht klantgesprekken voeren. Je leert hoe je een klantgesprek goed opbouwt, welke woorden je wel en niet kunt gebruiken en wat gespreksbedervers zijn. Een belangrijk onderdeel is het stellen van de juiste vragen.

Deze training is leerzaam voor iedereen die effectief de technieken in de praktijk wil toepassen. In training 4 leer je de verkooptechnieken praktisch toe te passen. Hoe presenteer je je aanbod? Welke informatie is belangrijk? Hoe match je de verkoopargumenten met de koopmotieven en wanneer pas je up- of cross-selling toe?

Een belangrijke training voor iedereen die overtuigend over wil komen op de klant. In training 5 staat het overtuigen van de klant centraal. Je leert de klant op een positieve manier te beïnvloeden en hoe je effectief kunt omgaan met koop- en prijsbezwaren. Hoe buig je de bezwaren om en wat is je aanpak bij twijfelende klanten?

Een zeer waardevolle training voor iedereen die klanten tevreden wil stellen en wilt behouden. In training 6 gaan we klachten van klanten behandelen. Welke type klachten zijn er en hoe ga je daar positief mee om? Je wordt getraind in het effectief omgaan met emoties van klanten en hoe je kunt handelen bij de verschillende typen klachten.