T.O.P. ON DEMAND

De T.O.P. 1 verkooptrainingen on demand zijn een serie trainingen waarbij je het onderwerp zelf kunt kiezen. De nadruk ligt op praktische vaardigheden.

Wil je privéles of in teamverband een training volgen, waarbij je zelf de groep samenstelt? Kies dan voor de trainingen on demand.

Of je nu wilt leren klanten te overtuigen, effectief omgaan met bezwaren, zelfverzekerd presenteren, effectief omgaan met klachten of je verkooptechnieken wilt opfrissen, de trainingen on demand kunnen je helpen.

Tijdens deze trainingen word je specifiek getraind in de vaardigheden en technieken die passen bij het gekozen onderwerp.

Samen met een verkoopexpert ga je doelgericht aan de slag. En na afloop van de training krijg je je leerpunten gemaild met de extra aandachtspunten. Zo heb je nog lang profijt van je training.

Wat zijn de voordelen?

  • Je kiest zelf het onderwerp
  • Er is veel persoonlijke aandacht
  • Je traint in een kleine groep of kiest voor privéles
  • Je verhoogt je resultaten door het trainen van vaardigheden
  • Leuk en leerzaam om te doen

Wat kan je verwachten?

  • Een deskundige trainer
  • Een prettige ongedwongen sfeer
  • Persoonlijke aandacht
  • Een klein team
  • Je krijgt de opdrachten en persoonlijke leerpunten in je mailbox

Voor wie is het geschikt?

  • Adviseurs en verkopers die hun vaardigheden willen verbeteren
  • Teamleden die samen willen trainen om hun vaardigheden te verbeteren
  • Managers en ondernemers die extra aandacht voor bepaalde vaardigheden willen.

Praktijktraining 1 Professioneel Verkopen

Commercium Verkoopdriehoek

Een waardevolle training voor iedereen die zich zelfverzekerd wil presenteren aan de klant.

Lees meer

In training 1 behandelen we de verkoopsituatie waarin jouw rol als verkoper belangrijk is. Hoe kom je zelfverzekerd over op de klant en hoe speel je goed in op het gedrag van de klant? Bekijk de pdf voor meer informatie 

Lees minder

Praktijktraining 2 Klantcommunicatie

Een zinvolle training om je communicatievaardigheden te verbeteren.

Lees meer

In training 2 gaan we actief aan de slag met de communicatievaardigheden. We besteden aandacht aan de rol van lichaamstaal, het afstemmen op de klant, een goede interactie met de klant en we oefenen met vragen stellen om de behoefte van klanten te achterhalen.

Lees minder

Praktijktraining 3 Klantgesprekken

Een belangrijke training voor iedereen die zijn gesprekken met klanten wil verbeteren.

Lees meer

In training 3 gaan we doelgericht klantgesprekken voeren. Je leert hoe je een klantgesprek goed opbouwt, welke woorden je wel en niet kunt gebruiken en wat gespreksbedervers zijn. Een belangrijk onderdeel is het stellen van de juiste vragen

Lees minder

Praktijktraining 4 Verkooptechnieken

Deze training is leerzaam voor iedereen die effectief de technieken in de praktijk wil toepassen.

Lees meer

In training 4 leer je de verkooptechnieken praktisch toe te passen. Hoe presenteer je je aanbod? Welke informatie is belangrijk? Hoe match je de verkoopargumenten met de koopmotieven en wanneer pas je up- of cross-selling toe?

Lees minder

Praktijktraining 5 De klant overtuigen

Een belangrijke training voor iedereen die overtuigend over wil komen op de klant. 

Lees meer

In training 5 staat het overtuigen van de klant centraal. Je leert de klant op een positieve manier te beïnvloeden en hoe je effectief kunt omgaan met koop- en prijsbezwaren. Hoe buig je de bezwaren om en wat is je aanpak bij twijfelende klanten?

Lees minder

Praktijktraining 6 Klachten afhandelen

Een zeer waardevolle training voor iedereen die klanten tevreden wil stellen en wilt behouden.

Lees meer

In training 6 gaan we klachten van klanten behandelen. Welke type klachten zijn er en hoe ga je daar positief mee om? Je wordt getraind in het effectief omgaan met emoties van klanten en hoe je kunt handelen bij de verschillende typen klachten.

Lees minder

De trainingsaanpak

Samen met een professionele trainer gaan we de technieken en vaardigheden trainen met de groep of het team. We starten met een korte uitleg van het onderwerp en daarna gaan we actief aan de slag met de oefeningen en opdrachten. Door het werken in teamverband leer je ook veel van elkaar en het is leuk om te doen. Er wordt gewerkt met herkenbare praktijksituaties waarbij je zelf ook inbreng mag hebben. En na afloop ontvang je de resultaten en de aanbevelingen in je mailbox. Zodat je de resultaten in de praktijk nog verder kan verhogen.

De investering

De investering is €175,- excl. btw per sessie.

Wat is de duur van de trainingen?
Bij de T.O.P praktijktrainingen on demand is de tijdsduur 4 uur waarbij we twee korte pauzes hebben. De groep bestaat uit 4 tot 6 personen. Wanneer je een privé training volgt of samen met een collega dan krijg je individueel les en zijn de trainingen 1,5 tot 2 uur en wordt het programma individueel afgestemd.